Foto de ArtHouse Studio: https://www.pexels.com/es-es/foto/naturaleza-oscuro-textura-pintura-4328432/
Martín Matalón
Martín Matalón
Nascut a Buenos Aires en 1958, va realitzar els seus estudis en la Juliard School of Music de New York.
Ha rebut nombrosos guardons internacionals. En 1997 inicia la sèrie de Trames i la serie de Traces, on construeix una espècie de “diari íntim” del compositor que forma una part important del seu catàleg.
Aglaya Gonzáles
Va debutar amb 16 anys amb l’Orquesta Sinfónica de Castilla y León i ha realitzat nombrosos recitals tant nacionals com internacionals.
Des de 2018 compagina la seua activitat artística amb la seua llavor pedagògica com a Catedràtica en el Conservatori Superior de Música “Manuel Castillo” de Sevilla.
Elena Solanes
Es tracta d’una interpret compromesa amb la música de nova creació.
Ha col·laborat amb diverses agrupacions tant a Espanya com als EEUU. Des de 2008 ha estat especialitzant-se en la música d’avantgarda, realitzant nombroses estrenes absolutes.
Ha desenvolupat la seua llavor pedagògica en diversos conservatoris tant profesionals com superiors.
Miguel Ángel Berbis
Té un catàleg d’obres especialitzades en noves tecnologies aplicades a la música que han sigut interpretades en reconeguts festivals internacionals.
Com a investigador, aborda el proces creatiu-performatiu sobre les posibilitats de creació de la composició assistida per ordinador.
Actualment és professor de tecnologia musical al Conservatori Superior de Música de Castelló.
Traces II
“La cabra”
Aquesta proposta naix de la fusió de diversos elements. La música i el cinema; l’electrònica amb els instruments de corda; l’espacialització de la música amb els elements arquitectónics.
La potència i capacitat de denúncia social de Las Hurdes, tierra sin pan, de Luis Buñuel, comparteix espai amb la música de La cabra (de Martín Matalón), creant una unitat que fa d’aquest un espectacle únic i diferent.
Aglaya Gonzáles, Viola
Elena Solanes, Violoncel
Miguel ÁngelBerbis, Multimèdia i so